fredag 29. juli 2011

Cosy Concept puter...

En hel uke er gått. En vond uke! En trist uke! Preget av helt uvirkelige handlinger. Umenneskelige handlinger. Føler trang for hverdag nå. For hverdagslige gjøremål. For en helt ubetydelig ting som å blogge....

Puter er tema i dag. Cosy Concept puter. Designet og strikket for å passe inn på hotellets rom. Ulike tema på rommene. Ulike farger på putene. Kreativt arbeid. Givende arbeid. Deilige prosesser. Tradisjon. Ekte og autentisk. Det er gøy! Fantastisk gøy. Å se hvordan arbeidet vokser... Plutselig er en ferdig:

Putene er strikket i 2 størrelser: 40 x 40 cm med mønster, og 50 x 50 cm ensfarget. Ulike fargekombinasjoner med hvitt som mønsterfarge. Svak rosa, mørk rosa. Lys grå, mørk grå. Svart, brun, grønn, m.m.



En stor haug med puter er det blitt i løpet av våren. MANGE timer med givende arbeid.

Puter til terrassene. 40 x 60 cm. Med dun som fyll. Så deilige og myke!

God helg til dere alle!
 Om litt er solen igjennom skydekket her. Liker det!

4 kommentarer:

  1. Oj, dei var lekre! Du er flink!

    Ha ei fin helg!

    Solveig

    SvarSlett
  2. Nydelige puter!!
    Og så i alle de fargekombinasjonene...
    Så kjekt å lage ulike inntrykk gjennom samme puter.

    Veldig kjekt å se.

    Hvordan gjør jeg det for å kunne kjøpe et par sokker??

    Klem fra Os :o)

    SvarSlett
  3. Jeg kan sende sokker i posten Anne.
    Send meg evt. en mail, så ordner vi det :-)

    En riktig god helg til deg!

    SvarSlett
  4. Putene er så fine atte! Gler meg til bilder frå dei lekre romma eg no...der putene passar så fint inn. Håpar kvardagane dine blir gode. Fyrst har vi ein søndag då. Trur eg skal bruka den til blåbærplukking.Snakkast snart.

    Marian

    SvarSlett