torsdag 1. september 2011

En stor beundrer...

Ja, jeg er en stor beundrer av Tricia Guild sine fantastiske stoffer. Nydelige farger, fantastiske fargekombinasjoner og flotte mønster! Til å bli glad av. Ja, faktisk helt "gira". Du skjønner kanskje hva jeg mener? I løpet av sommeren har jeg fått en del spørsmål fra våre kjære gjester. Om fargekoder på maling, om stoffer, om garn og mye annet:

Hva heter dette stoffet?

Brukt på denne stolen?

Nabucco rose fra Designers Guild. En gammel stol kjøpt på Fretex for en billig penge. Trukket i nettopp Nabucco rose. Og resultatet ble jo bare helt fantastisk, synes jeg. Min absolutte favoritt!

Har du lest noen av Tricia Guild sine bøker?
Anbefales! 

2 kommentarer:

  1. Ja, eg er så enig, Turid! Har fleire av bøkene i bokhylla mi eg òg. Tåler godt å bli tekne fram fleire gonger dei. God helg då!

    Marian

    SvarSlett
  2. Nydelig stol, og et fantastisk vakkert turisthotell.
    Ønsker dere en herlig uke

    SvarSlett