torsdag 7. juli 2011

Endelig i gang...

Det tok litt lenger tid enn planlagt med å komme i gang med innleggene på vår blogg. Faktisk et halvt år. Men nå er vi i gang! Og sommeren skal bl.a. brukes til å blogge mer... Om interiøret på hotellet, om flere planlagte oppussingprosjekter, om Cosy Concept - hotellets eget merkevare. Så følg med i ukene som kommer.

En gammel kommode som har vært med meg i snart 25 år har fått en liten "make over". Ble malt lys rosa. Og hvorfor akkurat den fargen? Jo, for å passe inn på Cosy Concept rommet. Har akkurat mottatt masse sokker håndstrikket på Sri Lanka, og de må jo stilles fint ut. I grunnen litt rart hvordan vi endrer smak. For noen år siden var det malingsfjerner kommoden fikk en omgang med.


Flotte detaljer, og flotte bilder jentene mine har tatt.




Og slik ble resultatet. Kjempeflott synes jeg! Cosy Concept sokker i 3 ulike rosa farger er sirlig stilt ut på og i kommoden. En liten tur i veikanten har vi også hatt, for å plukke blomster. Og de passet jo helt perfekt i fargen.


En gammel stol som jeg fant på Fretex er malt i samme farge.





Og Norgesglass med lys måtte vi også ha på plass... De er så utrolig flotte!


Utgangspunkt for fargevalget.


Som sagt innledningsvis, skal sommeren bl.a. brukes til å blogge. Nye innlegg skal publiseres med jevne mellomrom, så følg med...

3 kommentarer:

  1. Så flott start då! Eg kjem til å vera innom dagleg og gler meg til å følgja deg og jentene dine vidare, Turid.

    Nyt den fine kvelden - kanskje på altanen med strikketøyet?

    Marian

    SvarSlett
  2. Så flott at dåke har fått blogg!! Eg skal legga dykk til med ein gong på lista mi! Gler meg til å følgja med!

    Helsing frå Solveig, bloggar frå Omvikdalen

    http://hushansen.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Så flott blogg! Skal bli spennende å følge med og dele med leserene mine! :D

    SvarSlett